Anasayfa > Genel > 19 Mayıs Üniversitesi ve Office 2010 Tanıtımımız

19 Mayıs Üniversitesi ve Office 2010 Tanıtımımız

Geçtiğimiz Cuma günü hayatımda ilk defa Karadeniz bölgesinde Karadeniz’e kıyısı olan bir şehri , Samsun’u görme şansına eriştim. Gerçekten uzun zamandır eksikliğini hissettiğim birşeydi bu. Umarım Karadeniz kıyısındaki diğer illeri de görme şansı bulurum.

Sabah erken saatlerde Samsun Çarşamba’daki havaalanına indim. Beni erken saatte havaalanına kadar gelip bekleyerek karşılayan MSP arkadaşlarıma buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

Yolda sohbet ederek ve Karadeniz’i izleyerek 19 Mayıs Üniversitesi kampüsüne yarım saat içinde vardık. Saatin hala erken olması sebebiyle oradaki öğrenci arkadaşlarımızla çay içme , sohbet etme ve daha sonra da yemek yeme şansım oldu. Yemekte Türkiye Bilişim Derneği Samsun şubesi başkanı Mustafa Karabiber hocamız da öğrenci arkadaşlarıma ve bana eşlik etti.

Office 2010 tanıtımıza ilgi iyi seviyedeydi.

Yaklaşık 2 saat kadar Office 2010 yeniliklerini arkadaşlarımıza aktarıp sonunda da çekiliş ile Windows 7’lerimizi ve Netbook hediyelerini verdim.

Seminer bitiminde öğrenci arkadaşlarım beni yalnız bırakmayarak Samsun’un en güzel yerlerini gezdirdiler.
Teleferikle Samsun’u tepeden gördük , sahilde balık ekmek yedik. Gerçekten öğrenciliğimden sonra uzun zamandır bu şekilde gezebildiğimi hatırlamıyorum.

Gitme vakti yaklaştığında tüm arkadaşlarım üşenmeyerek beni havaalanına kadar bıraktılar ve vedalaştık.

Karadeniz’i , Samsun’u ve öğrenci arkadaşlarımı en kısa zamanda tekrar görmeyi umuyorum , hepsine buradan selamlar..

 

 

 

Kategoriler:Genel
  1. fatih
    27 Mayıs 2010, 09:49

    zaman ayırıp geldiğiniz için asıl bizler teşekkur ederiz ahmet hocam. daha nice lansmanlara inşallah

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

