Anasayfa > Genel > HTC HD 2 – Windows Mobile Saat Sorunu ve Çözümü

HTC HD 2 – Windows Mobile Saat Sorunu ve Çözümü

Geçtiğimiz haftalarda saatlerin geri alınmasından sonra kullandığım HTC HD 2 marka cihazın saatinde kendi kendine değişiklik yaptığını gördüm.Kimi zaman saati geri kimi zaman ileri almaya başlamıştı.Aynı sorunu benim dışımda pek çok kullanıcının da yaşadığını gördükten ( ve alarm yüzünden baya bir geç kaldıktan ya da erken kalktıktan sonra) sorununun çözümünü araştırmaya karar verdim.

Eğer yanlış anlamadıysam sorun GSM operatöründen gelen zaman güncellemelerinin otomatik olarak cihaz tarafından alınması ancak cihazın bir şekilde bu güncelleme yüzünden saatinin sürekli değişmesi.Şöyle bir yol deneyerek otomatik saat güncellemesini kaldırdım ve artık sorun ortadan kalktı :

Start menü
All settings
Personal
Phone
GSM/UMTS settings sekmesi
Time synchronization
Get settings düğmesi
Automatic change time zone and clock yanındaki işaretini kaldırdım.

Bunu yaptıktan sonra saati normal olarak ayarlayıp cihazı bir kez kapatıp açtım ve sorun düzeldi.Bu sorunu yaşayan pek çok kimseye çözüm olması için de burada belirtmekte fayda olduğunu düşündüm.

Menü yolu birhayli arada derede olduğu için yakalamak zor oldu , biraz araştırma ile buldum ve çevremdekilere de yaymaya çalışıyorum.

Kolay gelsin..

Kategoriler:Genel
  1. Feyza Kavala
    18 Kasım 2010, 17:05

    Ahmet Hocam tesekkurler🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

