Anasayfa > Genel > MVP Ödülüne Layık Görüldüm…

MVP Ödülüne Layık Görüldüm…

Benim için yoğun geçen bir yıl oldu 2010 gerçekten. Özellikle Office 2010 ile ilgili pek çok çalışmada yer alma fısatım oldu.

Tanıtımlar , seminerler ,eğitimler , teknik topluluklarla çalışmalar , video çekimleri , makaleler… diye giden uzun bir liste bu.

2011 yılının hemen başında aldığım bir e-posta , Microsoft tarafından bu çalışmalarıma MVP ( Most Valuable Professional – En Değerli Uzman ) ödülü ile karşılık verildiğini belirtiyordu.

Bu ödül , bir teknoloji çalışanı için gerçekten çok sevindirici ve gurur verici bir ödül. Bu yüzden gerçekten çok sevinçliyim.Microsoft ‘ taki arkadaşlara, beni bu ödüle layık gördükleri için teşekkür ediyorum.

Ancak açıkça belirtmeliyim ki bu çalışmalarım esnasında  , bana pek çok açıdan destek olan mshowto.org gibi teknik topluluklarda yer alan arkadaşlara sahip olmam , benim için herşeyden daha büyük bir mutluluk kaynağı.

Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar , iyi ki varsınız..

Kategoriler:Genel
  1. 03 Ocak 2011, 12:46

    Çoktan hak edilmiş bir ödüldü hocam, yılların emeğinin ve bilgisinin üzerine taçlandırılmış önemli bir başarı.🙂 Tebrikler…

    • 03 Ocak 2011, 20:14

      Fazlasıyla hakettiğin bir unvandı. Tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.🙂

  2. 03 Ocak 2011, 19:52

    Hocam hakettiğin ama gec kalmış bir ödüldü, nihayet geldiki çok mutlu ettin bizi de🙂 Bu başarı senin icin yeterli değildir eminim buna da. Yolun uzun, Allah yolunu açık etsin. Tebrikler başarılar..

  3. 03 Ocak 2011, 19:55

    Tebrikler hocam, çok mutlu olduk🙂

  4. 03 Ocak 2011, 21:09

    Ahmet hocam gercekten Office ile ilgili sayılı adamlardansın o yüzden çok hakettin tebrikler…

  5. 03 Ocak 2011, 23:35

    Muhtesemsin Ahmet! Hem senin arkadaslarina olan tesekkurunu hm de “Bana arkadasini soyle sana kim oldugunu soyleyeyim” atasozunu arkama alarak bu basarinla biraz da ben ovunebilir miyim?:):) Mutlu Seneler, Blogundaki bu kar taneciklerine BAYILDIM:)

  6. 04 Ocak 2011, 00:18

    Hocam tebrikler.Yeni yılda da başarılarınızın devamı dileklerimle.

  7. Recep Kayhan
    06 Ocak 2011, 13:19

    Hocam! Bravo! can-ı gönülden tebrik ederim. Bu ödülü sonuna kadar hakkettiğini biliyorum. 2011 yılı inşallah senin için 2010 dan çok daha verimli olur.

    Başarılarının devamını diliyorum.

  8. Zübeyda
    24 Ocak 2011, 22:11

    Hayııırrrr’!!!!!
    Durun bu ödülü Ahmet Uygur’a vermemelisiniz.. Bu ödül ona verilemez…
    …Tüh verilmiş , sen artık bir MVP’sin.

    Çokkk geç kalmışım arkadaşım, sana zamanında verilmemiş bu ünvan gibi..

    Hakettin, gecikmiş bir ödül ancak biliyoruz ki emeksiz yenilecek her lokma haram bize…
    Yolun açık bunu zaten biliyoruz da yolun aynı zamanda engelsiz başarılarla dolu olsun … Sevgiyle …

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

