Anasayfa > Genel > Değişiklik Zamanı

Değişiklik Zamanı

Yeni bir yılla beraber bazı değişiklikler yapmak gerektiğini düşündüm. Vaktim oldukça Blog üzerinde bazı geliştirmeler ve değişikler yapmaya karar verdim. Bunlardan ilki şu anda da gördüğünüz üzere tema üzerinde yaptığım değişiklik oldu.

Şimdilik bu temayı kullanmayı planlıyorum. Belki daha sonra daha çok beğeneceğim bir temayı da devreye alabilirim.

Değişiklikler başlasın bakalım..

Kategoriler:Genel
  1. 13 Şubat 2012, 17:14

    Ahmet hocam yasanılan değişikliklerden biri de bos vakit bulabilmen sanırım ki tema filan arastırıp degıstırebiliyorsun🙂

    • 13 Şubat 2012, 17:26

      Evet , yakaladığım ilk boş vakti sırada bekleyen yapılacak işleri yaparak değerlendiriyorum.
      İlgin için teşekkür ederim Ertan’cım..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

