Anasayfa > Genel > Yeni Bir Yıl , Yeni Bir Yaklaşım, Bir De Yeni Ödül…

Yeni Bir Yıl , Yeni Bir Yaklaşım, Bir De Yeni Ödül…

2012 çok uzun, aynı zamanda çok kısa, çok yorucu aynı zamanda keyifli, çok sıkıntılı ama aynı zamanda da umutlu bir yıl oldu benim için. Çok güzel anılarım var yılın geneline baktığımda.

Arkadaşlarımla, ailemle, işimle ilgili önemli değişiklikler ve gelişmeler oldu geçen 365 gün içinde. Dediğim gibi kimisi güzel, kimisi değil bunların.

Geçen sene içinde iyi ya da kötü hayatımın içinde, kenarında, köşesinde ya da merkezinde bulunan herkese bana kattıklarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Zor bir yılı beraber atlattık. Gönül isterdi ki herkes ile olan ilişkiler aynı şekilde devam edilebilsin ancak maalesef bunun her zaman mümkün olamadığını, beklentilerin bazen beklenti olarak kalmaktan öte gidemediğini gördüm. Öğrendim.Picture1

2013’e girerken, hayata karşı olan bakışımı bir miktar değiştirme kararı aldım. Beni bir şekilde bugüne taşıyan, olduğum kişi olmamı sağlayan ama geliştirilmesi ya da değiştirilmesi gerektiğini düşündüğüm bazı özelliklerimi değiştirecek ve geliştireceğim bu sene içinde. Deneyeceğim en azından. Bazı konulara, insanlara daha farklı bakacağım ve tepki vereceğim. Daha az sıkıntı ve stres yapacağım ve olayları akışına bırakmaya çalışacağım.

Kısacası artık bazı şeyleri daha az umursayacağım.

Ve umacağım ki bir sonraki sene benzer bir yazı yazarken daha mutlu bir 2013 geçirmiş olayım.

Tabi ki bu süreç içinde 2012’de harcadığım emeklerin karşılığını aldığımı düşündüğüm zamanlar da olmadı değil.

Microsoft, geçen sene içinde yapmış olduğum katkılar için bana yılbaşında teşekkür etti ve 3. Kez Office System dalında MVP – Most Valuable Professional ödülünü layık gördü.

Çok yoğun geçen bir senenin sonunda, ciddi emekler ve kendinden ödünler verilerek alınan,  çok güzel ve anlamlı bir ödül gerçekten. 2011 yılından beri devam eden ve ayakta kalmamda yardımcı olan, güç veren ve şöyle bir düşününce gülümsememe sebep olan bir ödül.

Teşekkürler Microsoft, bir sonraki sene kişi ve teknik topluluklara daha fazla katkı sağlamış bir MVP olarak görüşmek üzere.

Herkese sağlıklı, huzurlu, mutlu, iyi bir yıl diliyorum.

Kategoriler:Genel
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

