Anasayfa > Genel > Microsoft Yaz Okulu ve Office 365 Ardından..

Microsoft Yaz Okulu ve Office 365 Ardından..

“Acaba tüm gün 100 kadar üniversite öğrencisine anlatmak istediklerimi anlatabilecek enerjim yetecek mi ? ” sorusuyla başladım güne..

Bir salon dolusu üniversite öğrencisi , farklı şehirlerden , farklı bölümlerden. Microsoft yaz okulu için toplanmışlar. Görsel

Önceki gece düşündüm , üniversite hayatımı. Ardına da iş hayatımın buraya kadarki kısmını bağladım.. Neyi ne şekilde anlatmam gerekli , ya da neyi anlatmam daha anlamlı olur ? İçlerinden sadece birinde de olsa aklında en azından bir cümle bırakmayı başarabilirim  , konudan da çok uzaklaşmadan ?

Derdimi nasıl anlatıp yol gösterebilirim ?

Hazırlaması çok kolay olmayan bir sunum oluşturdum , bir hayli de zaman aldı. Tabi bundan nefret edenler olması da doğal..Ama asıl derdim çocuklarla konuşabilmekti. Eğitmenliği özlemiş olmamdan kaynaklandığını düşünüyorum.

Anlattım..Platformun önemini , iş hayatını , mevcut fırsatları , kısacası , ben öğrenciyken bana anlatılmasını istediğim şeyleri..Çok da mutluyum. İlgisini çektiklerim oldu , sanırım uyuyanlar da ..Her şeye rağmen  tecrübelerimi aktarabildiğim , Office 365 i de aradan çıkarabildiğim güzel bir gün geçirdim.

Görsel

#microsoftyazokulu13 uzun süredir biriktirdiklerimi paylaşacak bir ortam sağladı. Darısı diğer yaz okullarına..

 

Kategoriler:Genel
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

