Anasayfa > Genel > 2014 başında 4.kez MVP Ödülüne Layık Görüldüm..

2014 başında 4.kez MVP Ödülüne Layık Görüldüm..

2011 başından beri yılbaşları , özellikle 1 Ocak günleri benim için ayrı bir öneme sahip.

Bu yıl da daha önceki 3 yılda olduğu gibi Microsoft tarafından Office System dalında en değerli uzman (MVP) ödülüne layık görüldüm.

Bu ödülü bana layık gören Microsoft a teşekkürlerimi sunarım.

Önümüzdeki sene , elimden geldiği , dilim döndüğü , zamanım elverdiği sürece bu blog ve diğer kaynaklar üzerinden uzmanlığımı paylaşmaya devam edeceğim.

Herkese desteğinden dolayı teşekkür ederim..

MVP

 

Kategoriler:Genel
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

