Anasayfa > Genel > 5. Kez MVP Seçildim !

5. Kez MVP Seçildim !

Geçtiğimiz 4 sene olduğu gibi , bu sene de Microsoft tarafından MVP – En Değerli Uzman ünvanını aldım. Bu ünvanı Microsoft Office System alanında geçtiğimiz sene içerisinde tamamen gönüllü olarak yaptığım katkılar nedeniyle almış bulunuyorum.

Aslında bu senenin benim için ayrı bir önemi var. Her yıl MVP seçilen kişilere gönderilen bir ödül var. Bu bir halka ve MVP olduğunuz her yıl size üzerinde o yıl yazan bir beyaz halka gönderiliyor.5. yılını dolduran MVP lere ise özel ve mavi renli bir halka gönderiliyor.

555
Benim MVP Programına dahil olduğum ilk günden beri amaçlarımdan biri de bu mavi halkayı alabilmekti. Ve bunu başarmış , özetle 5 sene arka arkaya MVP ödülünü almış olmam gerçekten benim için gurur ve mutluluk verici.

Bu ödülü bana layık gören tüm Microsoft program yöneticilerine de ayrıca teşekkür etmek istiyorum.

Umuyorum önümüzdeki sene de yaptığım katkılar ile aynı ödülü almaya hak kazanabilirim.Nitekim bu sene Microsoft ta Wİndows 10 , Office 2016 , Exchange ve Sharepoint 2016 gibi heyecan verici konular var.
Bekleyip görelim…

Kategoriler:Genel
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

